Lördag

Började morgonen med en morgon promenad innan klockan 8 i morse, ja jag är småbarnsförälder! In på Maxi och handlade lite färskt bröd och lite pålägg innan jag gick hem till familjen och åt frukost. Vid lunch gick Felicia hem till en kompis och vi andra tog en promenad till. Både Wille och Frida somnade i vagnarna. Vi gick förbi det nya området som byggs bredvid vårat. Tog med lite reklam om husen hem som vi plöjt igenom, det här huset skulle vara det perfekta för oss! Nybyggt = fräscht, barnen kan gå kvar i samma skola och dagis, alla deras kompisar bor på den sidan av vägen. I morgon är det info om husen så då ska vi gå dit.  



Efter att vi varit dit i morgon ska vi åka till Österbybruk på 8 års kalas.

Nu är Ismo påm bandy, ser inte ut som Sirius kommer spela nån SM final i år (Edsbyn leder med 5-0 just nu) Så nu hoppas vi på SAIK istället.

Jag har hittat vårjackor till ungarna idag, dom här fina från Fix



En ljusblå till Felicia och en röd till Wille!

Nu har lillan tröttnat på sin tråkiga mamma!


Kommentarer
Postat av: paula

HAHA ja men då kmmer jag väl å trampar en halvtimme om dagen??

man kommer ju inte ut riktigt,blir inga raska promenadr man halkar ju fan bara..så går man som en stel glasspinne istället=)

2009-03-14 @ 17:48:40
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0