Helgen förbi

Som sagt så bjöd helgen på kalas hos farmor. Där bjöds det på smörgåstårta, måste vara det godaste som finns. Dessvärre blev jag sjukt illamående när vi var där. Jag är fortfarande inte helt bra, tröttsamt! Ska nog hålla mig inne nån dag så jag inte blir värre.

I veckan ska det bakas lite igen inför nästa helgs kalas. Sen är det snart dags för dop också. Sen ringde min pappa nyss och ville at Felicia ska vara där över påsklovet. Påskafton åker vi till mammas stuga också. Ska bli mysigt! Får se hur det går med lillan att vara borta.

Nu blir det lite tv innan sängen!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Lättare sagt än gjort ;-)

Tack så mycket!! :-)

2009-03-23 @ 20:35:28
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0