Helgen som gick

Igår hade vi kalasbesök i form av Jessica m Erik, mamma m familj, morfar och farmor.  Vi premiär grillade och det var lika gott eller kanske godare än jag föreställt mig. Jag fick en massa fina presenter, tack tack alla!

Lillan var supergrinig hela dagen, ända fram till 15 tiden då hon tvärdeckade i sin säng. Sov fram till 19.30 då väckte vi henne för det var matdags. Klockan 21 somnade hon om igen och sov ända fram till 7 i morse!! Hela natten i sin säng utan att vakna en ända gång, helt otroligt. Jag kände mig så utvilad i morse, välbehövligt.

Idag gjorde vi en utflykt med barnen till Tom Tits i Södertälje. Vi hade planerat att vara där direkt 11 när dom öppnade, allt flöt på hemma ända tills vi kom på att vi inte ställt om klockan och vips så låg vi en timme efter i tidsschemat. Vi fick iaf 4 timmar där, vilket var alldeles lagom för ungarna var helt slut efter det. Men gud så kul det var där, kan verkligen rekommendera att åka dit. Vi ska lätt göra om det igen. Stannade i Enköping på hemvägen och åt mat. Nu borde barnen vara helt slut men konstigt nog är alla vakna än, dock ligger dom i dina sängar.

Nu ska jag kika på tv en stund innan sängen kallar.

Slänger in lite bilder från helgen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0