Fy för vaccinationer

Känner mig som en usel mamma som låter min bebis gå igenom såna hemskheter. Lillan ligger på skötbordet nöjd och glad och så helt plötsligt sticker dom i båda benen samtidigt. Oj så hon skrek lilla hjärtat.  Sen grät hon i vagnen hela vägen hem men nu har hon somnat i våran säng.

Ändrade tid för kvartsamtalet i skolan så vi tar det direkt efter hon slutat i stället. Ringde och kollade om hon fick stanna inne på fritids annars till jag kom men konstigt nog så sa dom nej?? Annars har dom sagt att hon gärna får stanna nån dag ibland för att kunna leka med sina klasskompisar och förra veckan var hon med fritids på utflykt så jag är ganska förvånad faktiskt. Kankse att dom fått tillsägelse för att dom gör så, vet att det är flera barn som stannar ibland fast dom inte har fritidsplats. Det hade att göra med ansvaret för barnet sa dom.

Iaf så väger lillan nu 6530 g och är 60.5 cm lång!
Måste gå igenom hennes kläder på em och plocka ur alt i stl 56, bodysarna går knappt att knäppa och byxorna är för korta. Så i helgen blir det en liten shoppingtur. Skulle helst av allt vilja gå på bandy men eftresom ingen kan ha lillan så får jag roa mig med nått annat istället.

Nu vaknar lillan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0