............

Allt känns skit just nu.....
Vad jag än gör så är det hela tiden någon som är missnöjd
Jag lägger all min tid på familjen , för att få allt att gå ihop här hemma, för att ingen ska känna sig bortglömd, ändå har jag ständigt dåligt samvete för att jag inte har mer tid till allt, särskilt dom två större barnen....
Jag har kämpar så hårt för att må bra igen, vissa perioder har jag knappt fattat att det bara är  1 år sedan som jag var så nere att jag knappt tog mig upp igen....
Varför känns det som jag är på väg ner igen.....
Jag vill inte, orkar inte gå igenom allt ännu en gång....

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hehe nej att gå över en vecka vore inte så kul.

Det bästa vore att få tidigare så vi kan fira påsk här hemma som planerat.

Tror inte det är nån höjdare att äta sjukhusmat på påsken :-p

2009-03-31 @ 10:37:15
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0