Bloggtorka

Eller tidsbrist.
HInner aldrig uppdatera mera känns det som. Dagarna bara flyger förbi och på måndag blir mitt lilla hjärta hela 3 månader. Hon har redan vänt sig från mage till rygg 3 gånger och är väldigt nyfiken av sig. Tycker det är så kul när hon blir lite mera vaken så man kan leka med henne. Ska bli kul när vi kan börja med sittvagn till sommaren. Den här månaden måste vi inhandla lite större kläder till fröken, overallen sitter åt lite för mycket nu :) Stackars mig som måste ut och shoppa!

Händer inte så mycket spännande i mitt liv just nu, dagarna går åt till att byta blöjor, amma, hämta och lämna barn i skola och dagis.
Bjuder på lite bilder istället.



              

Många bilder blev det!
Har märkt att jag inte har så mycket bilder på Flisan, hon är ju oftast i skolan eller med kompisar


Sist men inte minst, min prins(essa) Wille! Visst är han fin :)



Kommentarer
Postat av: therese

ååå vad roligt att se att kläderna kommer till nytta haha vilken storlek har hon nu då...pöss



vilken söt sessa du har haha

2009-03-11 @ 08:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0