Vem har lust att...

blogga när det är sånt här väder ute!!! Helt underbart!

Midsommar firade vi i Sandviken. Började med sill lunch hemma hos mamma och Bengan i Stensätra. Klockan 15 var det dans runt stången i Högbo, vädret kunde ju ha varit bättre men det var iaf uppehåll. På kvällen grillade vi hemma hos syster Sofia och Fredrik.  Vi sov även där så det blev lite vin och annat gott under kvällen.

Midsommardagen åkte Ismo med Bengan till stugan i Hälsingland för att fiska hela dagen. Vi andra åkte till Högbo och försökte spela minigolf. Det gick inte helt smärtfritt med Wille då han var helt omöjlig och bar sprang på banorna hela tiden. Gissar på att det var sömnbrist utan dess like då han var uppe långt in på natten kvällen före. Efter det fikade vi och sen blev det lite lek innan vi åkte hem igen.  Hann med en snabbvisit hos min gammelmormor också. När ungarna började kinka mot kvällen så gjorde jag dom nattklara och satte dom i bilen sen åkte vi till Jädraås och mötte upp Ismo som var på väg hemmåt igen.

En mycket lyckad midsommarafton!

Sofia och Fredrik var helt fantastiska med Frida och jag fick ligga kvar i soffan och läsa tidningen och bara vara på morgonen. Men som vanligt så blir jag helt deppig när vi åker från Sandviken. Vill så gärna kunna träffa min familj oftare. Önskar vi kunde bo närmre.

Nu ska lillan få lite lunch innan vi hämtar dom andra busarna!

Kommentarer
Postat av: paula

vem vet? en vacker dag kanske ni kan bo nära varandra igen?

ismo får fixa till det med jobbet ;-)



iofs så skulle jag sakna er som tok =)

2009-06-23 @ 13:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0