Våran prinsessa

Igår blev våran lilla prinsessa 6 månader.
Dom första 3 månaderna bestod mest av kolik och ständig gråt och vissa stunder var jag nära att ge upp. Numera är hon världens gladaste , underbaraste lilla tjej som väldigt sällan gråter. Hon älskar sin nya kost bestående av barnmat, gröt och hör och häpna välling! Hon sitter själv kortare stunder och har precis fått sin första tand. Hon skrattar högt när syskonen busar med henne och hennes favoritsyssla är att jaga dom med gåstolen.

Först nu när jag ser hur fint hon utvecklas börjar oron släppa mer och mer om att något skulle vara fel med henne. Ibland skulle jag bara vilja åka upp till barnläkaren och visa upp henne, mitt fullt friska barn som han hade mage att uttala sig om, hon som till 99% skulle vara sjuk, missbildad med kromosomfel.
Jag är så arg på han,  för han var det vardagsmat att ställa en sån diagnos, för mig vändes hela livet upp och ner.

Men efter 8 ororliga veckor föddes hon, våran lilla prinsessa, så perfekt som bara ett nyfött barn kan vara.





Jag älskar dig min lilla Fridis

Kommentarer
Postat av: Fia

Världens finaste och perfektaste lilla Frida! Kram

2009-06-17 @ 22:51:01
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej tjejen, va goo hon är!!! Ville bara önska glad midsommar! Vem vet vi kanske ses nå i sommar =) Ha det bäst! Kram på ré

2009-06-18 @ 11:42:36
URL: http://softnorth.blogg.se/
Postat av: paula

jag spyr galla över alla karlar som utnyttjar sin positioon

över alla kvinnor som låter de göra detta

typ...

stå upp och lägg ego å känslor åt sidan för sina barns skull??

2009-06-21 @ 10:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0