Vad bjuder denna dag på???

Karln ramlade in halv fem i morse och har precis vaknat till liv igen. Själv gick jag upp strax efter halv åtta och nu känns det som jag har varit vaken en hel evighet. Har sovit dåligt i natt också, har svårt att sova själv i sängen. Om en stund ska jag köra Felicia till farmor för hon ska sova där. Vad vi andra hittar på denna nationaldag återstår att se. Kännermig inte på topp, yr i huvudet och en konstig känsla i bröstet/halsen. Känns som om det pulserar hårt i halsen hela tiden, obehagligt. Ska kanske ta och ringa min husläkare på måndag för nu har jag haft så här i ett par månader. Nog klagat!

Nu ska jag se vad vi kan hitta på med Wille för att han ska bli nöjd idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

blää vilken seg match

nej vart tvungen å boka om,nicke hade inga verktyg hemma,så tänkte han besikta den med de felen han visste bilen hade,men då startar den inte,å batteriladdare allt är ute u skajjan..men han ska mecka imörra ..hålal tummarna..

2009-06-06 @ 21:50:22
Postat av: Tina

Hejsan!!

Man kan beställa via mig. Om du vill kan jag maila dig en ordersedel samt en plaggöversikt där du ser på vilka kläder det är rea. Det är nämligen på fler än jag lagt ut på bloggen.

2009-06-07 @ 22:38:50
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0