Sommarvärme??

Verkar det vettigt att jag ska behöva ha fleeceoverall på lillan 1 vecka in i juni?? Känns lite osommrigt tycker jag, hade ju föredragit lite mer värme kanske!

Wille lider verkligen av pollenallergin. Ögonen är alldeles röda och det rinner hela tiden. Nästa år ska jag försöka kolla upp hur det funkar med sprutorna som man kan få för ögondropparna är ett himla projekt.

Igår städade jag iaf  hela huset. Ibland känns det verkligen som om vi bor jättestort för gud vilken tid det tar att ta sig igenom alla rum. Speciellt som ungarna springer efter och drar fram allt igen. Ska till Ikea en kväll nu i veckan och inhandla lite mer förvaring till både Wille och Felicia.

Idag ska jag bara vara hemma sen träna ikväll. Imorgon ska jag träna på förmiddagen och sen ska jag leta sandaler till Felicia. Torsdag ska jag baka till klassens skolavslutning och till fikat här hemma efter. Har hittat ett recept på cheesecake med vit choklad, låter sjukt gott.

Nu ska jag se om lillan vill sova enh stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0