Semesterplaner

Vi ska ju som sagt till Öland vecka 30 och vilka spelar inte då?? Takida! Så nu har vi bokat biljetter så det blir en bra avslutning på våran semestervecka där nere. Längtar som sjutton till Öland nu. Har aldrig varit där men jag vet att vi kommer få en toppen vecka, det känns extra roligt att Tina och Jenny ska följa med. Vi behöver verkligen få tid att rå om dom också, dom blir lite åtsidosatta eftersom dom är äldre. Dom små tar så mycket tid hela tiden men det betyder verkligen inte att vi tycker mindre om dom för det, alla "våra" barn är underbara på sitt vis. Det känns bra att våra små har så mycket äldre syskon att vända sig till när dom växer upp.

I morgon åker jag och Tina upp till Sandviken och partajar lite med Sofia och några av hennes kompisar. Ser fram emot en kväll för mig själv. Jag kommer förmodligen att längta ihjäl mig efter barnen och Ismo så klart :)

So long suckers

Kommentarer
Postat av: paula

ja vi kan nog koma över,ska bara städa,och chilla på fm...trötta som fan efter gårdagens äventyr :-D



men solglasögonen lär nog sitta på hahahaha

2009-06-26 @ 07:34:00
Postat av: paula

hoppas ni haft kul du å tina =)

öland,ja det e skitmysigt,jag har aldrig vart i böda,men nicke har det,bästa stränderna..dock en bra bit från borgholm...och ännu längre bit från bron =)...känns skääättrist att det iinte blir ngn öland för oss iår...faktiskt,lisa e mest ledsen över det,men men,inte mycket att göra åt...

ha det bäst

2009-06-28 @ 21:39:58
Postat av: paula

hon har urinvägsinfektion

läkaren tyckte det var lustigt att barnspec. inte gjort ngt ultraljud på henne osv

suck

så det blir en v pencillinkur,å inge bad under denna vecka...skitskoj!va fan ska man hitta på då?värmen verkar ju hålla i sig....får fylla poolen på balkongen haha



ja d kanske bara är 6mil,jag som tycker det känns som en oändlighet efter de milen TILL öland haha

2009-06-29 @ 16:53:42
Postat av: paula

tack för att jag kan prata med dig

tack

ibland blir man bara så ledsen,tårarna kommer,man känner sig överkörd



tack...

2009-07-01 @ 19:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0