Onsdag

Idag är det Tinas födelsedag!! Hela 19 år blir min styvdotter :) Det ni! Vi är i full färd med att duscha och göra oss iordning för att åka hem till henne och Calle för lite födelsedagsfirande och grillning!

Dagen idag har jag tillbringat inomhus i vårat svala vardagsrum med en bok -skymningsbarn. Kände att jag borde ta det lugnt med solandet då jag legat ute 2 dagar och brännt mig ganska rejält på axlarna, jag som aldrig brukar bränna mig så mycket.
Felicia älskar fotbollsskolan och verkar inte ett dugg slutkörd efter 3 dagar i hettan. Däremot har t om hon brännt sig, och det hör inte till det normala. Hon brukar se ut som en pepparkaka efter en dag i solen.

Nu var det tydligen min tur att duscha!


Återkommer med lite kort senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0