Jaha

Nu har jag varit iväg och solat, handlat det jag glömde när jag var till maxi tidigare och varit till Stadium och köpt regnbyxor åt Felicia. Blev ett par svarta Everest, dom verkade bäst. I morgon ska jag följa med Felicias klass till Fyristorp på läger. Vi kommer bara att vara med halva dagen för på eftermiddagen ska vi till Björklinge på student mottagning hos kusin Sara. Vädret ser ju verkligen inte lovande ut men vi får klä på oss ordentligt så blir det nog bra.

Älsklingen är iväg och spelar innebandy och jag hade tänkt strka kläderna till i morgon eftermiddag men jag börjar överväga att göra det i morgon istället.

Lillan ska på 6 månaders koll i morgon och då är det dags för vaccination igen. Jag har så svårt för att se små barn få sprutor så imorgon får Ismo ta det.

Nu ska jag kika på Design Simon & Tomas

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jahaaaaa.Var det där dom gömt det??

Inte konstigt att jag inte hittade det för jag virrade omkring där vid torrvaror :-p

Tack då vet jag tills nästa gång ;-)

Ha en trevlig nationaldag!!

2009-06-06 @ 07:23:05
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0