Busiga barn

Wille och Felicia sitter och kollar på barnprogram och lillan jagar dom i gåstolen :) Man riktigt ser hur kul hon tycker det är när dom knuffar bort henne och hon tar sats och kör på dom igen!

Idag ska jag tvätta tvätta och tvätta, städa städa och städa!! Hela soffan ska kläs av och få bli fräsch igen, sägarna behöver rena kläder. Ungarnas byråer behöver städas ur, skrubben uppe ska få sig en makeover och sen har vi ju det vardagliga som att dammsuga och damma. 

Ikväll ska jag på styrelsemöte igen, har faktiskt ingen lust alls. Känner mig fortfarande tröttare än tröttast.  Vill hellre åka och träna men men.

Om 1 månad åker vi till Öland, å jag längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0