Semestern

Vi har haft en underbar vecka på Öland till att börja med. 4 dagar kunde vi slappa på stranden och det var sjukt härligt. Ungarna har badat non stop och lillan har även tagit sitt första dopp i havet :) hon gillade sin nya badring och var jättenöjd med att trampa runt i vattnet.  En av mina chefer sa idag att jag hade haft semester för länge för hon tyckte jag var galet brun :) Lillan brände tyvärr benen lite på strande trots UV dräkt och parasoll. Men inget som hon verkar lida av iaf! En del shopping hann vi också med självklart ! En dag i Färjestaden, tyvärr var väl shoppingcentret inte det bästa direkt men nog hann jag bränna pengar där ändå. En fleesedress till lillan som hon kan ha under POP jackan i höst och även ett par velourbyxor. Wille och Flisan fick också lite nytt till skola och dagis börjar. Sen har viplöjt igenom Ölands alla sportoutlet och det finns det en miljon av på Öland. Flisan hittade Puma skor till hösten. Lite andra utflykter som Byrums raukar och Fyren långe Erik .

Böda sand har verkligen allt för en barnfamilj med minigolf, minidisco, hoppborgar och en massa annat.

På vägen hem stannade vi i Kalmar för mat och lite mer shopping innan vi styrde kosan hemmåt.

I måndags åkte Ismo och min pappa iväg och fiskade så jag fick trevligt besök i form av Malin.  Amanda och Donnie.
I tisdags åkte vi ner till Sthlm och grönan med barnen. Allt gick superbra trots att vi hade väldigt trötta barn på vägen hem:)

Nu är karln hemma igen och imorgon drar jag, Ismo, Sofia och Fredrik iväg på en 24 timmars utan barn! Välbehövligt efter 4 veckor med bara en massa utflykter!

Kommer en massa bilder snart men Jenny knäppte dom flesta korten under semestern så vi får vänta tills hon kommer nästa gång så vi kan lägga över dom på våran dator!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nej är det sant??

Va kul :-)

Jag satt en bit längre bort och ammade Hugo på en bänk :-p

2009-08-05 @ 18:19:02
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0