******

Har inte haft nån lust att blogga senaste dagarna.  Det har varit galet varmt, både ute och inne. Sista dagarna har vi mest varit inomhus och bara slappat. Jag ångrar bittert allt gnäll om mygg tidigare år för det här mygghelvetet vi bor mitt i just nu får alla andra somrar att verka som bagateller. Helt sjukt mycket, vi kan inte ens gå utanför dörren utan att dom sitter överallt på kroppen. Regnet i morse var välkommet, förhoppningsvis rensar det luften lite så man iaf kan andas ute. Vi har preparerat huset med fläktar i alla dess former, hjälper lite iaf. Till kvällen kan vi tydligen vänta ett hejdundranade åskväder, mysigt!!!

Min lilla prinsessa är så duktig och sitter jättestadigt nu. Två små tänder har också kommit upp och två gånger har det låtit precis som hon sagt  mamma  hihi!!!

Hittade lite bilder från när hon var nyfödd

   

   






Nu ska jag ta och packa upp Flisans väska, hon har sovit hos Gabbi och kom prrecis hem igen. Sen ska vi bara slappa ännu en dag!

Idag är det älsklingens sista dag att jobba sen har han semester i 4 veckor, underbart!!





Paula du får ringa när helst du känner för det!! Man behöver prata av sig ibland! Kram på dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tess

tårarna kom när jag läste dina sista ord

de värmde !!!



kollade in bilderna på fridis



tuuulan vaa liten,minns när jag kom å sa hej,med ett litet paket,när hon låg där i soffan ,en liiiiten liten tula,så vacker å söt!!vad tiden går fort!



Hälsa man å barn,se om myggen blåst bort,mot vänge eller ngt så att man kan gå ut...



kram på dig!

2009-07-03 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0