Dagen

Började dagen med att åka och kolla in lite andra bilalternativ än den som vi nästan bestämt oss för. Vi pratadei morse om att det kanske var dumt att köpa en sprillans bil igen nu när jag är mammaledig och ekonomin ändå är så pass bra. En ny bil kostar ju en hel del. Åkte iväg för att kika på begagnade bilar, det slutade med att vi köpte en sprillans minibuss ändå. Kräsen som man är så vill man ha en toppfräsch bil men så mycket finesser som möjligt :)

På eftermiddagen styrde vi bilen mot Sthlm för att hälsa på hos Elina, Tobbe och sötaste lilla Milo. Först var vi bara tvungen att stanna till i Nacka Forum, weee vilken galleria. Elina och jag ska ta en riktig shoppingtur där så fort lilla Milo blivit lite större. Köpte lite bebiskläder till honom där och sen tog vi en fika innan vi fortsatte. Hemma hos E och T blev vi bjudna på grillat och fika, supergott!! Tusen tack snälla ni!! Jag passade på att mysa en massa med Milo och spanade in deras fina barnvagn :) Just nu håller jag på övertalar Ismo till att sälja våran Brio och köpa en Urban Jungle istället för den var grymt skön att köra. 

Nu har vi precis bokat hotell tills i morgon då vi åker till Borlänge för att kolla på storasyster Jennys fotbollscup.

Det skulle vara kul att veta vilka ni som läser min blogg är????

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag läser din blogg :D

2009-07-07 @ 19:27:29
URL: http://alihz.blogg.se/
Postat av: paula

ja jag är ju en av de hahahahahaha =)

2009-07-08 @ 10:08:22
URL: http://paulaeklund.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag läser din blogg,jag är Alexandras kompis Maja du vet :)

2009-07-14 @ 15:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0