Dagen mitt i veckan

Och den har vi spenderat i barndomsbyn Järbo !
Hälsade på Jocke, Jessica Melwin och Maja. Tror att Wille och Melwin var lite skeptiska till det hela från början men efter en stund så lekte dom hur bra som helst! Och lilla Maja är ju helt bedårande, en riktigt kavat liten tjej. Wille somnade som en stock i bilen och sov hela vägen hem till farmor och farfar där han skulle sova i natt igen. Felicia åt lite fil när vi kom hem sen deckade hon med, hon har hela tungan full med blåsor så nån riktig mat verkar inte gå ner just nu. Däremot en massa fika i Järbo :)

Älsklingen gjorde varma mackor till oss och till det slank det ner 2 glas rött, är det sommar så är det!

Jag vill ha ett nytt jobb men dessvärre verkar det inte finnas så mycket ledigt just nu :( Försöker söka tjänsten som lyxhustru här hemma men chefen är svårflirtad haha..


  

  

Mitt liv, mitt allt....

Kommentarer
Postat av: paula

hahaha du är för härlig =)

du får ta fram alla fördelar med lyxhustru

aldrig huvudvärk eller trött i sängen??

alltid middag på bordet ?

ehhm va mer...



vill oxå hitta jobb,men får stå ut med vikariepoolen så länge,

2009-07-16 @ 09:10:30
Postat av: paula

detta är andra ggn jag går gravid över årskiftet och det e fan mysko haha

2009-07-30 @ 14:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0