Onsdag

Idag var jag och lillan till öppnis i kyrkan en stund. Tråkigt att dom inte har lunch där nå mera, det var så bekvämt då :) Min lilla tjej är lika snäll idag också, sover i vagnen och äter med lagoma mellanrum! På fredag ska vi läkarkontroll, nu är det 2 veckor sedan vi vägde henne så det blir spännande!

Idag har jag ringt till kvinnokliniken om min kommande operation, har dragit på det men nu kändes det som att det är bättre att få det gjort innan det blir nå tok av det. Ska börja med en till undersökning där dom smörjer in livmodern med ättika??? och sen röntgar på nå vänster. Blir nog spännande NOT.

Igår stod min älskling för maten, kött och strips. Mycket nyttigt eller så inte. Har inte direkt varit aktiv på dagarna heller så vågen får vila nån vecka till. I morgon ska iaf jag och Nina gå in till stan på förmiddagen igen. Vi ska lämna in tjejernas skridskor på slipning och så ska jag till apoteket. Tandvärk igen :(

Nu ska jag hämta Flisan i kyrkan, hon har haft körträning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0