Ghaa

Jag fattar inte varför människor som inte gillar mig ens läser min blogg, jag skiter fullständigt i dom människor som jag inte gillar. Igår fick jag veta att min sambos ex snokar i min blogg och påstår att det står en massa saker?? Patetisk?? Hmm ja. Sköt ditt eget du!
Men risk för att jag får skit för det här inlägget men det kan jag ta, den människan har länge gjort livet surt för Ismo.

Annars så har jag inget att klaga på, det är lagomt kallt ute, barnen är sams än så
länge och senare idag kommer min mamma hit!

Kankse blir det lite skridskor idag igenom vi hinner och vill. Iaf jag och barnen, Ismo känner sig kanske inte på topp just nu....



Kommentarer
Postat av: paula

du vet att för att må bättre själv så måste de klanka ner på ngn...sjukt

lyssna inte ta inte till dig

vill de snoka låt de snoka

varför inte bara erkänna att man läser din blogg?

Vad tror de det kommer stå?

Vad vill hon läsa?

Om ditt å ismos sexliv?

om era gräl?

jisses man undrar ju hur folk är funtade ibland...



kram på dig!

2009-01-18 @ 12:17:47
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0