Ett barn mindre

Ja som vanligt när vi varit hos farmor och farfar och hälsat på så har vi ett barn mindre med oss hem. Den här gången blev det Wille som stannade kvar. Felicia har ju precis kommit hem efter att ha varit hos morfar några dagar.

Medans barnen var hos farmor och farfar en stund så tog jag och Ismo en promenad med lillan runt Årsta. Jag har alltid sagt att jag aldrig skulle kunna bo där för det känns som fel sida av stan men faktiskt så har jag helt ändrat uppfattning efter att ha sett en massa fina hus idag. Och villaområdet är ju dessutom superstort.

Imorgon tänkte vi gå ner till skolan med Felicia och åka skridskor. Passar på medans Wille är kvar hos farmor och farfar, han har inga skridskor och blir nog ledsen om pappa och Felicia åker utan han annars.  Jag hoppar över åkandet tror jag, har faktiskt mina skridskor i förrådet men jag har inte åkt på flera år så.

Igår var vi till Fjällnora och åkte skridskor på sjön. Det var superfint väder men tyvärr för kallt. Vi hann grilla lite korv och åka lite innan lillan började protestera, tror att hon frös för när vi kom till bilen och satt på värmen så blev hon lugnare. Sen är det ju så bökigt med hennes matning, kan ju inte ge henne mat ute när det är så kallt. Wille frös också så det var skönast att åka hem och mysa med massa ljus istället.

Nu har lillan äntligen somnat här bredvid mig i soffan, men hon var riktigt gnällig före det. Hennes mage verkar inte funka som den ska riktigt.

Nu ska jag kika vidare på Day after tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0