*****

Jag vet att jag tjatar om det men oj vad dagarna går fort!

I lördags var det ju som sagt öppet hus i skolan. Jag och Wille följde med Felicia dit till klockan 9. Frida fick vara hemma med pappa alldeles själv. Vi var med på första lektionen och fikarasten sen åkte jag hem med Wille som tröttnat på att sitta still. Passade på att mata lillan innan jag åkte till skolan igen. Tipspromenad och mera lektioner innan det äntligen var slut. Mina systrar kom lagomt till sångstunden. Felicia följde med hem till Gabbi och lekte och vi andra åkte till Gränby för lite shopping. Ismo ich Wille klippte sig och jag handlade ett par badbyxor till Wille. Var inte alls på shoppinghumör. Hem och hämtade Felicia och Gabbi som skulle sova över. Ismo har köpt en dansmatta "highschool musical 3" så tjejerna hade skoj. Det lät destomer på nedre våningen.

I söndags fick Wille och Felicia vara hos farmor och farfar medans jag, Ismo och Frida åkte och beställde tapeter till hennes rum och sen passade vi på att storhandla också.

Igår var Felicia ledig så det var fullt ös här hemma med alla barn :) Frida grinade hela dagen och Wille var på uselt humör. Kände mig helt slut och orkade inte ens gå ut med dom igår. När älsklingen kom hem så åkte vi till Thuns i Faringe och kikade lite. Sen blev det hem och i säng, även vi lade oss tidigt.

Nu sover Frida i vagnen, hon har varit jätteglad hela förmiddagen och somna utan större problem. Hoppas det vänder nu så det blir lite enklare med hennes sov och mat tider.

I helgen ska Felicia kanske sova hos mormor så vi får se om jag kör upp henne.

Nu ska jag fixa lite medans lillan sover!




Idag blir skruttan 6 veckor gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0