Böda sand

Nu har jag precis bokat en stuga på Böda sand, Öland.  Vecka 30 åker vi,  mamma och Bengan med barn åker också. Kommer bli så kul för barnen att få leka tillsammans en hel vecka.  Rebecca som är 1 år yngre än min Felicia förstår inte riktigt att jag är hennes storasyster, hon kallar mig för Felicias mamma :)  Och Felicia tycker det är konstigt att Rebecca faktiskt är moster åt henne. Så kan det gå när man skaffar barn till höger och vänster som i våran familj, haha. Ninna har koll på läget iaf, min favorit tjej!
 
Imorse blev det en långprommis igen, en och en halvtimme denna gång. Duktig man känner sig efteråt! Blir nog en till vända innan vi hämtar barnen på skola och dagis.

Idag blir lill hjärtat 4 veckor. Tiden går verkligen fort. Kan inte förstå att hon redan funnits hos oss så länge. Nu börjar hon växa ur dom minsta kläderna till o med. Dom ska vi packa ihop och skicka vidare till E, allt utom de rosa :)

Nu är lillan vaken igen!

Kommentarer
Postat av: paula

härligt med böda

vi vet inte vart vi ska i sommar

öland eller gotland?

blir dte öland så vill jag vara kvar 3 v



är mannen långledig nu?

hoppas ni mår bra

thilda e toksjuk här hemma



höres

2009-01-14 @ 19:19:34
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/
Postat av: therese

en är det 50 på men det e en stor storlek tillan kunde ha den längre än 56 hahaha den e grå med rosa sömmar jätte fin kan skicka via msn om du kommer in nån dag,den ändra e rosa med vit stjärna på magen den finaste jag haft älskar den verkligen så kan man dra över händer och fötter 56 på den. sen e det en i 62 så den blir nog stor hahahah pöss...

2009-01-15 @ 10:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0