Veckan

Tisdag var vi bara hemma, städade lite och bytte gardiner. Sen hade Felicia "stenkul" i kyrkan.
Onsdag var Felicia hemma fån skolan med huvudvärk. Vi gick en sväng till Öppnis sen hade Felicia kör i kyrkan.
Idag ska vi dammsuga och plocka lite innan helgen. Usch så grusigt det blir inne hela tiden med alla vinterskor och vagnar.

Det går vinterkräkan på dagis nu så i morgon får Wille vara hemma med mig istället. Jag är inte särskilt hysterisk för att vi ska få det, det brukar ju gåöverrätt snabbt igen. Men det känns bara så onödigt att dra hem det när Wille ändå kan vara hemma med mig. Och sen är det kanske inte så bra om jag skulle få det när jag ammar!

Appropå amningen så provade vi med flaska igen men det går absolut inte! Hon tvärvägrar och ska bara ammas, fortfarande så ofta! Jag känner mig så låst ibland. Och nästa vecka ska jag till tandläkaren och dra ur en tand och då ska lillan vara med farmor men jag oroar mig redan nu för hur det ska gå med matningen då :( Jag måste verkligen dra ur tanden då också eftersom jag gått med tandvärk i ett halvår nu och har dessutom fått inflammation i tanden.

Igår köpte mitt hjärta en Crosstrainer, jippie!!
Har precis avverkat 20 minuter på den, sen lite situps och armhävningar!
Även om jag gått ner mina graviditetskilon nästan helt så känns kroppen som en degklump. Men det ska det bli ändring på nu. Ska unna mig lite sol i fejkform också.

I helgen vet jag ännu inte vad som sker. Bara hemma kanske. Skulle vilja gå på badhuset med ungarna men då måste en vara hemma med lillan och det är ju lite råkigt. Tycker hon är för liten än för att bada i bassäng.

Nu ska jag ta en dusch med gosnutten sen kolla om det finns platser till barngympa kvar åt Wille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0