Veckan som gått

Har inte alls gjort mycket, bara varit hemma vad jag kommer ihåg. Igår var vi iaf till Öppnis i kyrkan en sväng på förmiddagen sen på kvällen var vi till Gränby Centrum där det var invigning för en massa affärer. Vå åkte mest dit för att Felicia skulle få se Shirley (stavning) Clamp sjunga och det gjorde hon också 1 låt!  Hon skulle dock sjunga hela 3 låtar till 20.30.  Orkade inte vänta tills dess så vi shoppade lite småsaker som vi behvde?? Några av dom iaf!

Jag väntar fortfarande på att min läkare ska ringa om mina prover, jag hoppas hoppas hoppas att det inte har spridit sig. Bara till att ha is i magen en stund till.

Borde ta tag i städningen snart innan det är dags att hämta dom andra två. Efter skolan ska vi bara vara hemma tror jag. Kanske baka lite. Karln kommer hem sent idag :(  Tur att jag har tre underbaringar som får tiden att gå iaf :)

För övrigt så spyr jag på all uppståndelse om Vickan och Daniel! Var det nån som trodde nått annat än att dom skulle gifta sig ??? Känns som det borde finnas viktigare saker att skriva i tidningarna om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0