Vadå sova??

Igår morse vaknade både Wille och Frida med feber. Den minsta blev bättre under dagen medans Wille blev sämre. Jag åkte och handlade med dom medans Felicia var i skolan och Wille var helt slut och bara grät hela tiden.
Mot kvällen började lillan med sitt skrikande igen :( Nu har det ju varit bra nån vecka men igår var det kört igen. Sen grät hon hela kvällen och natten. Wille somnade i soffan vid 19 tiden så vi bar upp han men efter några timmar vaknade han och var tvärhet igen. Och så kom det jag väntat på hela dagen, spyorna!! Mina barn kräks alltid när dom har feber. Som tur var hände det bara en gång men han har fortfarande feber. Han har fått alvedon var 4 timme ända sen igår morse.

Lillan vaknade klockan 3 i natt och ville inte somna om, inte förren 7 i morse somnade vi ordentligt. Ungefär i den vevan fick älsklingen gå upp med dom andra två barnen. Klockan 9 var jag vaknade vi och var hungriga både jag och lillan.

Så idag har varit en riktig slappardag!
Älsklingen har tapetserat lillans fondvägg och Wille har mest legat. Jag har hunnit med lite träning trots en brutal träningsvärk. Felicia är ute med en kompis och leker.

Nu ska jag snart börja fundra på vad vi ska ha till middag och kanske hinna med en prommis också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0