Torsdag

Inatt sov lillan skapligt men vi fick fortfarande lägga oss tidigt igår.  Kvällarna funkar inte alls, jag måste lägga mig och amma henne i sängen för att hon ska somna. Och tro inte att jag kan gå därifrån när hon har somnat,  hon vaknar så fort jag rör mig. Så vi lägger oss före 22 varje kväll nästan. Kul för Ismo som kommer hem ganska sent, vi hinner bara lägga Wille och Felicia och fixa allt inför morgondagen sen börjar lillan bråka istället. Vi hinner aldrig bara vara vi två numera och det känns lite sorgligt.

Känns lite skumt att ha tandvärk med tanke på att jag inte har nån tand kvar, hoppas det går över snart. Får ju bara äta flytande också :(  Fördelen är väl att man knappast går upp i vikt av lättfil, får ju inte anstränga mig mer än nödvändigt eftersom det blöder ur tanden då. Så ingen träning på min crosstrainer och inge raska promenader :(  Men efter helgen ska jag ta tag i det igen.

På lördag ska vi ev åka till mamma och äta. Jag ska ner i mammas förråd också och leta bebis kläder i stl 62. Vet att det finns en massa fint efter Felicia och Rebecca nånstans.

Nu ska jag vila en stund medans lillan sover!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0