Sova bör man annars...

ja vadå annars??

Klockan 3 i natt hade lillan sovit klart. Försökte i en timme att få henne att somna om men det gick inte så det var bara att gå ner på nedervåningen. Halv sex somnade hon i sin babysitter och jag hann slummra i soffan en liten stund innan det var dags att göra oss klara för att ga till skolan med Flisan.

-5 grader och snö, härligt!
Hoppas det håller i sig i helgen också. Och att Wille hunnit blivit frisk tills dess. Han hade feber igår eftermiddag igen och var helt slut, låg och kollade på mora träsk hela eftermiddagen.

Nu sitter jag och väntar på barnens farmor som ska vara barnvakt medans jag åker till tandläkaren, ska dra ur den rackarns tanden nu.

Återkommer senare om jag överlever dagen!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0