Sötis

Min lilla gofis sov hela 2 timmar i sin egen säng!! Det känns lite som en seger att man inte gav upp när hon började gnälla. Annars springer jag och plockar upp henne så fort hon gnyr.  Men hon blir ju tyngre och tyngre och då blir det jobbigare att gå med henne på armen hela tiden.

Innan hon somnade fick hon bada och när jag torkade henne så såg jag att hennes små eksem spridit sig upp i huvudet och ner över ryggen. Det ser inte alls bra ut :( Jag har smörjt in henne och ska göra det morgon och kväll nu så får vi se om det går över.

Efter att jag hämtat Wille klockan två så gick vi och handlade mjölk, efter det gick vi till stora lekparken. Wille tyckte det var jättekul och ville inte alls gå därifrån. Vi hämtade Felicia strax före fyra så två timmar blev vi ute! Alldeles lagomt kallt, även om jag längtar till våren som aldrig förr.

Jag hade lovat barnen pannkaka till middag idag men när jag skulle börja kom jag på att jag inte hade ägg hemma så det får bli kyckling gryta istället. Barnen kommer bli väldigt arga på mig nu, dom är ute än så länge så jag får väl försöka hitta på nått att fjäska med så dom äter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0