Måndag igen då

Idag var det dags för skola igen för Felicia. Typiskt att snön kommer när sportlovet redan passerat :( Tog pulka istället för ståbrädan till Wille i morse, vet inte om det blev lättare direkt då det var hål under pulkan så vi drog in flera liter snö. Nu håller dom iaf på plogar så då kanske det funkar med brädan sen iaf!

Jag och Wille har bakat semlor alldeles nyss och nu sitter han på sitt rum och leker. Lillan somnade i sin säng på övervåningen så jag passar på att göra en gryta till kvällen. Felicia har gymnastik mellan 17-18 så det blir tidig middag innan gymnastiken och lite fika med semlor när vi kommer hem.
Jag och Wille ska åka pulka medans gymnastiken håller på, orkar inte gå hem och vänta nu när det är så mycket kläder som ska av och på.

Äntligen har vi en ny tvättmaskin också, den centrifugerar så tyst att man knappt märker det till skillnad mot den andra som nästan gick genom väggen.

Nu ska jag fortsätta med maten innan lillan vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0