Helgen

I fredags kom dom efterlängtade presentcheckarna från H&M!!!
Tanken var ju att det skulle inhandlas bebis kläder för dom men det slank ner ett par byxor åt mig också och även en varsin tröja åt Wille och Felicia.
Fick även lämna tillbaka min älskade PO.P overall också. Kvävningsrisk i luvan tydligen:( Fick byta den mot en utan luva om jag ville men den såg så konstig ut tyckte jag så jag tog pengarna istället. Ska köpa en fleecetröja till lillan istället men den finns bara från stl 68 så den är nog lite för stor just nu iaf! Men till våren blir den nog fin på henne.

Felicia var iväg på kalas på kvällen och jag och älsklingen åt pizza och kikade på tv.

I lördags åkte vi till Sandviken för att bli bjuden på mat hos mamma och Bengan. Som vanligt var det supergott! Min morfar och hans fru var också där. Hemma hos mamma som bor lite ute i skogen (Hemskogen) var det såå mycket snö! Jättefint var det och Wille kom och frågade om han fick gå ut och känna på snön :) Så han gick ut och lekte på mormors baksida. Inte alltför bortskämd med mycket snö :)

Efter det åkte vi till min lillasyster Sofia och hennes Fredrik och kikade på deras radhus som dom rustat klart. Det var verkligen superfint hos dom. Vi hade köpt en inflyttningspresent också, ett knivställ i form av en Woodoo docka, superhäftig som jag själv skulle vilja ha :)

I söndags lämnade vi Wille och Felicia hos farmor och farfar och sen åkte vi till Gävle för att hälsa på min gammelmormor som ligger på sjukhus. Hon verkade vara piggare igen och frågade direkt efter Wille och Felicia :) Skönt att få träffa henne då jag vet att det är från dag till dag hur hon mår. Känns så ofattbart att hon kanske är på väg bort från oss snart, hon har ju loxom alltid funnits där....

Vi åkte en vända in till stan och fikade innan vi åkte hem till Uppsala igen.
Barnen hade varit snälla mot farmor och farfar som tur var :) Dom somnade nästan direkt när vi kom hem. För andra gången denna helg så blev det ... pizza! Sjukt onyttiga men det är såå gott och bekvämt också!

Lillan somnade i sin säng igår igen, sov i drygt 2 timmar *jippie*

Nu ska jag röja upp lite här hemma efter helgen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackare, det känns när man inte får sova om nätterna... Hoppas lillla tjejen blir snäll mot sin mamma snart så du får sova lite, det är ju inte så lätt att ta igen sömnen när man har några frön till hemma som ska skötas...

2009-02-18 @ 10:03:13
URL: http://luckylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0