Bara 5 minuter???

Tänkte jag skulle hinna skriva av lite recept tills imorgon kväll när det är fredags mys igen. Men lillan var nöjd i ungefär 4 minuter :( Hon sitter i badet med pappsen sin och uppenbarligen tycker hon inte att det är så kul.
(så här långt hann jag skriva igår innan Ismo ropade upp mig för att ta lillan, så jag fortsätter mitt inlägg idag då)


Annars var dagen ok bortsett från mitt besök på kvinnokliniken. Kommer med fasa ihåg förra gången jag var där och gjorde dom här proverna och den här gången gjorde det om möjligt ondare. Ingen spridning som läkaren kunde se iaf men proverna är skickade på analys. Får väl svar nästa vecka antar jag.
Världens bästa jobbade hemifrån igår så jag fick skjuts till sjukhuset också.

Vi har precis kommit hem från läkaren med Wille nu, började igår kväll med att han hade ont nånstans för han grät och verkade olustig. I morse kom det fram att det gjorde ont när han kissade så vi fick en tid på en gång. Ingen urinvägsinfektion iaf men däremot nån annan form av infektion. Även där får vi vänta tills nästa vecka innan svaren kommer. Självklart fick han stick i fingret också och då blev det livat som väntat. Samtidigt blev lillan akut hungrig så jag bar dom på varsin arm tillbaka till väntrummet, båda två hjärtskärande gråtandes. Efter lite ammning och tröstande (lovade Wille Mc Donalds) så kom vi äntligen därifrån.

Nu ska jag baka lite tror jag, sen ställa mig på crosstrainern ett tag.
Vi gjorde faktiskt två st cheescakes i morse, så ikväll har vi bjudit hem farmor på mat och efterrätt.

Kankse, kankse bara kankse ska jag hem till min syster på inflyttningsfest i morgon. HInner nog ändra mig hundra gånger angående det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0