8 veckor

Ja det blir våran lilla tjej idag,

Som alla läst här så är hon ju ingen liten ängel på kvällarna direkt vårat lilla hjärta. Men igår så tänkte jag att nu ska jag inte vara så bekväm och bara ta upp henne så fort hon gnyr. Så jag gick upp och bytte blöja och satte på henne pyjamas och sen bäddade jag ner henne i sängen och satte mig bredvid. Hon bökade och stökade ett tag och några gånger tittade hon med ledsen blick på mig och gnydde lite hjälplöst och varje gång var jag såå nära att ta upp henne för att kramas men jag stod på mig och en halvtimme senare så sov hon sött. Jag är mycket stolt över mig själv men ännu stoltare över henne :) I nästan 4 timmar sov hon i sin säng. Jag kunde dock inte somna utan henne så jag smög upp för att kolla henne och var ju bara tvungen att känna så att hon andades och då råkade hon vakna :)

Felicia började sin gymnastik igår också. Numera tillhör hon inte barngymnastiken mer utan ungdom!!  Vad stor hon blir och det måste ju betyda att jag blir äldre också?? Känns inte så.

Måste bara berätta en lite rolig sak.
När jag väntade Frida så köpte vi ett par tyg sandaler som är sååå små. Min tanke var att hon skulle ha dom på jul och nyår. Nu är hon snart 2 månaderoch dom är fortfarande förstora. Man kan inte föreställa sig hur små dom egentligen är när dom föds.

Mitt nästa mål är att hon ska ha dom på dopet i slutet av mars istället :)


Bjuder på en bild som är tagen för exakt 8 veckor sedan, liten sötis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0