Slutlussat!

Ja visst blev det lussebullar i vårat hus till slut också. Goda blev dom även om formen blev något annat än den skulle. Kvällens middag bestod av kassler och broccolistuvning, LCHF is the shit! Nu borde jag ta tag i träningen igen också, kanske man någon gång kommer i form.

Årets sista Luciatåg (för våran del då) gick av stapeln idag. Det var Felicias klass som stod för underhållningen. Duktiga var dom självklart. Jag blir lika imponerad varje år av alla små Luciatåg, dom tar i för kung och fosterland när dom skrålar ut alla gamla klassiker. Men nu har det varit 4 dagar med lussefirade så nu säger jag pass. Lillan har nog också tröttnat för hon var inte nöjd 1 sekund i skolan idag, inte ens kex var en godtagbar muta.

I morgon kommer min mamma och systrar och ska fira våran lilla 1 åring en dag för tidigt! Så blir det när man bor en bit från släkten.

Onsdag är det jullunch i kyrkan och det missar vi inte för allt i världen. Vad skulle kyrkan göra utan oss en onsdag??  På kvällen blir det mer kalas för då är det den riktiga födelsedagen! Sjukt vad fort 1 år kan gå...

På torsdag är det 1 års besök hos Eva-Lena på BVC och sen lite fika med vänner här hemma!

Nu tror jag bestämt det är dags för sängen då vi hade en minst sagt bökig föregående natt.

So long


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja faktiskt, julen kommer ju ändå! Det blir som det blir! Jag får alltid sån prestationsångest till jul, man har ju en bild av hur det ska vara! Snälla barn i madickenklänningar och glittrande ögon, välfyllt tryffelfat och blänkande porslin asg yea right.. Den kommer ändå! Du har ju iaf bakat lussebullar =)

2009-12-15 @ 13:57:05
URL: http://bullmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0