Lördag

Natten var inte ok! Frida vaknade 1 gång i timmen hela natten, runt 4 gick jag ner och gjorde välling trots att det är mot mina principer att göra välling mitt i natten. Hellre försöker jag natta om henne med nappen men när man själv är trött så blir det till slut att man ger efter.  Tur att jag har världens bästa sambo som gick upp i morse med barnen, jag vaknade till av att det var alldeles för ljust ute och insåg att klockan var 10.45 !!!!

Idag har jag iaf hunnit med att dammsugit, skurat golv, bytt sängkläder och storstädat toaletten på övervåningen. Imorgon ska jag ta tag i nedevåningen.

Jag, Felicia och Wille åkte iväg och handlade lite julklappar, lördagsgodis och en gran på eftermiddagen. I morgon ska vi klä den och lägga under dom julklappar vi hittills har köpt!

På onsdag ska barnen vara hos farmor och farfar så jag och I kan handla klart resten!

Nu ska jag umgås med min kära sambo en stund innan sängen kallar, trööt var bara förnamnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0