Fredagsmyyys

Idag har jag varit riktigt igång!
Började dagen med en promenad ner till Lindex och systembolaget med sällskap av Tina :) Vi tillbringade lätt 1 timme på det förstnämnda, dom stackars barnen fick snällt sitta i vagnen medans mammorna shoppade. När jag kom hem satte jag igång med att röja på gården, framsidan och baksidan. En ny fin en fick flytta in i den stora krukan på framsidan och studsmattan fick snällt flytta in i förrådet igen. Krattat, satt upp ljusnät i äppelträdet och sopat! Nu är vi redo för snö, hmpf! Vart är snön för den delen?? 2 veckor kvar till jul och visst har det snöat idag, men med +2 grader i luften så hinner det inte ens nudda marken innan det smälter igen. Hämtade barnen på dagis och fritids och skjutsade sen pappan till tåget, julfest i Sthlm för hans del ikväll!

I morgon ska Flisan lussa med kören på ett ålderdomshem, jag och Tina med barn packar in oss i bilen och åker och tittar! På kvällen får vi middagsgäster och sen på söndag är det återigen lucia i kyrkan.

Nu börjar Idol finalen! So long!

För övrigt kan jag säga att min karl var så snygg ikväll innan han drog iväg så jag hade lätt kunnat slitit av han kläderna på plats ;) Men är man småbarnsförälder så är man, då får man nöja sig med Bollibompasex :)

Kommentarer
Postat av: paula

bollibompa sex??

om man ändå kunde få det..wtf...här är man ju helt ur banan hahaha

2009-12-11 @ 22:17:42
Postat av: Ninna (((:

här äre snö och dt har snöat hela kvällen :'D

2009-12-14 @ 22:09:22
URL: http://alexanndrahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0