Året som gick

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja jag började tänka lite mer ekonomiskt :)

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, några stycken.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov!

5. Vilka länder besökte du? Bara Sverige :)

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En bättre ekonomi...

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 20/4 som var början på 6 veckors isolering av 3 stycken barn med vattkoppor!

8. Vad var din största framgång 2009? Att jag överlevde allt rännande med 3 barn dagligen :)

9. Största misstaget? Shoppat alldeles för mycket barnkläder som vanligt....
 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara förkylningar
 
11. Bästa köpet? Min nya soffa!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Barnkläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina barn

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady Gaga - Bad Romance

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, mycket gladare...

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat !!!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit onyttigt.

18. Hur tillbringade du julen? Med världens bästa familj hemma hos oss.

19. Blev du kär i år? Jag är alltid kär imin älskling :)

20. Favoritprogram på TV? Lyxfällan, Familjen annorlunda mfl.

21. Bästa boken du läste i år? OJ, läser många bra böcker hela tiden.

22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning...

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En bra födelsedag och en crosstrainer.

25. Något du önskade dig men inte fick? Önskademig nog inget speciellt.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade med familjen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ett hus kanske..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Avslappnad.

29. Vad fick dig att må bra? Min familj.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen.

31. Vem saknade du? Alla mina nära och kära som inte bor här....

32. De bästa nya människorna du träffade? Tina och Anna !


Kommentarer
Postat av: Lena

Ville bara säga Gott Nytt År!!! Ha det bra, kram på ré

2010-01-01 @ 19:59:29
URL: http://softnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0