Helgen

Spenderades på jobbet!
12 timmar lördag och 12 timmar söndag, ganska dryga pass men det känns skönt nu när dom är avklarade och sen ger dom ju en del pengar också och det går alltid åt.  Nu ska jag jobba kväll mån, tis och ons sen är jag ledig på torsdag innan jag ska jobba 8-14 på fredag igen! Blev liiite mer jobb den här veckan än vad det var sagt från början :) Men efter den här veckan har jag inget mer inbokat förren jag går på mitt ordinarie igen! 

Jag läser ganska många bloggar och nått som verkar upprepa sig hos dom flesta är deras "vardagslyx" hit och dit. Dyr choklad, fina viner, dyra middagar. Jag kanske inte har så höga krav eller så är jag bara en tråkig Svensson men vardagslyx för mig är att få vara hemma med mina barn och min underbara sambo jag kan inte tänka mig att lite dyr choklad skulle slå det!

Den 29e ska jag och min bästa Malin ut och partaja! Längtar galet mycket!! Jag är så glad att jag har henne för vi kan prata om allt och vi är så lika! Hoppas dom här två veckorna går fort nu!!

Nu ska jag roa mig med Hemnet en stund!


Höll ju nästan på att glömma, igår blev lillan 8 månader! Galet!!


Kommentarer
Postat av: paula

vardagslyx...ja du,inte är det dyr chocklad inte,jag håller med dig..det är att få vara med sina ungar =)

vart blir dte utgång ngnstans då?

hoppas ni får pruttibangbang roliiiigt!!

:-D

cs vi på onsd?

jag ska försöka smita ifrån lisa =)



kram på dig!!!

2009-08-17 @ 18:10:44
URL: http://paulaeklund.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja det är en jäkla skillnad på 1 och 2 barn.

Man hinner inte ta igen sig så mkt.

Jätteskönt när Maja går på dagis 15/veckan.

Det behöver både hon och jag.

Även om Hugo inte sover så mkt på dagen så är det ju ingen som tjatar härhemma :-p

Guuuud,så många frågor hon kan ställa på en dag,hehe.

2009-08-20 @ 07:15:29
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0