Gräsänka

Ja det är mitt nya liv här farmöver. Ismo fick en förfrågan på jobbet om att vara med i ett nytt "projekt" som innebär att han kommer att mer eller mindre veckopendla mellan Göteborg och Uppsala. Visst kommer det att bli tufft ibland att vara själv med 3 barn hemma men jag unnar verkligen han den chansen. Han jobbar hårt och dom hade speciellt frågat efter honom i det här jobbet så det är väl bara ta chansen. Vem vet, en flytt till Göteborg skulle inte jag tacka nej till. Fördelen är att jag kommer att ha bilen hemma i veckorna eftersom Ismo förmodligen flyger fram o tillbaka. Jag är faktiskt stolt över min karl som är så duktig på jobbet!! Och faktiskt så kan han allt och han vet allt, vilken trygghet det är egentligen.Jag är ju kanske inte det vassaste strået och oftast så kommer jag med en massa orealistiska planer och d är det skönt att ha någon som tar ner en på jorden igen :)

Nu behövs det bara en massa nya vänskaper som har barn som man kan hälsa på för att fördriva dagarna :)

Om 1 vecka så börjar skolan igen också och snart är hösten här I like!! Mysigt att få tända ljus och bara mysa i soffan!
Och det bästa med att Ismo ska jobba borta är.. jag behöver inte jobba så mycket!!! eller jag kan ju faktiskt inte jobba i veckorna. Bara styrelsemötena som jag behöver gå på.

Nu ska jag dricka min goda drink som älsklingen fixat tilll mig :)






Jag älskar älskar älskar dig, utan dig skulle jag inte vara någonting


Kommentarer
Postat av: Veronica

Den kroppen kommer man aldrig få tillbaks :-(

Ha en bra dag!!!

2009-08-09 @ 07:07:24
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag kan förstå det. Idun kan vara mer vild en tam hon med och lyssnar inte för fem vla öre rent ut sagt. Så jag kan lova att jag vill krypa ur skinnet och springa iväg många gånger. Tacka vet jag kvällarna så man får ladda sina batteier :)

2009-08-09 @ 10:29:42
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/
Postat av: paula

hallå hallå

ja du vilken grej!

du är som nicke,kan tänka dig flytta neråt,nicke vill bo i malmö eller ystad =/

du är oxå duktig tess som peppar honom och finns där och går med på att vara gräsänka,asså,det funkar,visserligen hade jag bara två ungar då under veckorna...

ska iväg å lämna thilda på dagis snart ,hua vill inte,vill nog ha semester längre =) börjar wille denna v med??



men du,glöm inte att jag ställer upp om du behöver barnvakt,eller sällskap eller vad fan som helst!

OK

kramen

2009-08-10 @ 08:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0