Vattkoppor

Flisan är alldeles prickig, som tur är så kliar det inte så värst mycket än iaf!

Känns lite motigt just nu med Fridas eventuella mjölkallergi och min skumma kost utan mjölk, vattkoppor och ett kommande dop på lördag. Har lite att fixa och skulle behöva in till stan en vända men det blir svårt med en sjukling hemma.  Dessutom ska jag jobba ikväll, får se hur det går här hemma med lillan som fortfarande vägrar flaskan.

Fick nyss tid för operation också :( Den 6 maj, vilket känns ganska snart. Funkar ju inte heller nu när jag helammar, finns inte en chans att jag kan vara borta från henne så länge.  Måste ringa i morgon och prata med dom, hoppas det går att skjuta på det ett tag till.

Bara till att bita ihop och gilla läget, eller hur det var??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0