Tisdag

Nu har Felicia precis åkt till morfar. Hon ska vara där tills på lördag då vi åker till Hälsingland. Wille såg så besviken ut när han pratade om att Fia skulle åka men inte han, stackarn :( Han är iaf på dagis och leker nu, när han slutar ska vi ta bussen till farmor och farfar så får han busa lite där. Dom skulle bjuda oss på mat ikväll också.

I morse var det minusgrader igen, brrr. Hoppas det blir varmare mot eftermiddagen, kanske vi kan gå till nån lekpark i Årsta och leka.

Inatt sov lillan mellan 21-06 i sin säng i sitt rum :) Guud så jag kände mig utvilad när jag vaknade. Sen somnade hon om i soffan och sov vidare i vagnen efter det, vaknade för en stund sedan. Hennes röst är bättre idag men fortfarande snorig.



Nu ska jag mysa lite med bebis!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack så jättemkt:-)

2009-04-07 @ 14:32:12
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0