Soliga fredag

Underbart att vakna med solen i ögonen, dock lite kyligt fortfarande men klockan är ju inte ens 9!
Hoppas på sol och värme i helgen så vi kan vara ute på gården. Har några små projekt som ska hinnas med.

Igår tog jag och lillan en promenad till mitt jobb och hälsade på, blev sammanlagt 1,3 mil att promenera. Lillan somnade när vi gick hemifrån klockan 9 och vaknade inte förrens vi kom hem igen klockan 12.30. Var bara hem och ammade och bytte blöja innan det var dags att gå och hämta barnen på dagis och skola för att sen gå vidare hem till NIna för att fika och leka!
När klockan närmade sig 16 var jag sååå trött, satt bara och gäspade så då gick vi hemåt. Älsklingen kom hem strax därefter med thaimat underbart!!
Sen stod det föräldramöte på schemat mellan 18,30 - 20,00. Lite planering inför en "skolutflykt" med elever och föräldrar. Jag tog på mig att vara med hela dagen och hjälpa till. Undrar om man får ångra sig??? Jaja, Flisan uppskattar det nog!

Igår blev min lilla tjej hela 4 månader



Bjuder på lite bilder från Tomtits

   

  

  

Och så lite bilder från grillmiddagen hemma hos Tina och Calle

  



Nu sover lillan på baksidan och Wille leker på framsidan, själv ska jag passa på att städa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0