Onsdag

Som vanligt var det öpnna i morse. Lillan var inte på sitt bästa humör när vi skulle iväg så jag vände efter halva vägen och tänkte gå hem istället men väl hemma så somnade hon i vagnen så då vände vi igen :)
På eftermiddagen var det musiklek i kyrkan så jag tog barnen och gick dit.

Annars har det inte hänt mycket alls sista tiden, lite planering inför dopet nästa vecka. Mamma ska göra smörgåstårtor, tack snälla! Min tid räcker inte till riktigt. Jag ska iaf göra 4 st cheesecakes. Sen är det lite fix med dopkläder osv....

Imorgon ska jag ta en promenad till Norby och hälsa på jobbet :) Dom vill se lilla Frida och jag ska ju jobba nästa onsdag så jag måste kolla läget lite!
På eftermiddagen ska vi träffa Nina med barn en stund sen på kvällen är det föräldramöte i skolan!

Fredag och lördag har vi inget inplanerat men på söndag har Felicia repetion inför våruppvisningen på Fyrishov!

Roligare än så här blir det inte!
Ska kika på fråga Olle nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0