Kallt kallt

Var tog solen vägen???
Apkallt ute nu ju och det ser ut att komma regn *suck*

Åkte in till jobbet efter att jag lämnat på dagis och skola i morse. Sen gick jag till BVC därifrån, tog en liten omväg genom Kåbo och Ekeby när jag ändå hade tid på mig. Blev en timmes promenad och då var det faktiskt rätt skönt ute. Men när jag kom ut från BVC igen så kändes det kallt som tusan.

I morgon är det sista april också. Funderar på att ta barnen med mig in till stan och kika på forsränningen men vi får se vilket humör dom är på i morgon dom små trollen :) Och vädret avgör helt klart, vägrar stå ute och frysa.

Nu måste jag gå och hämta barnen!

Jag är less på sjukvården, finns ingen hejd på hur mycket vi ska behöva höra. Dom tror saker hit och dit och verkar fullkomligt skita i att det är vårat barn dom pratar om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0