Ja vad säger man

BVC besök idag med lillan, troligen mjölkallergi. EFtersom jag ammar fullt så betyder det inge mjölk alls i 2 veckor för att se hur hennes utslag ser ut sen. Jag som storhandlade i morse för hela veckan, nu får jag byta ut en massa ingredienser. Måste även köpa hem annat smör, havredryck osv. Blir nog en vända till Willys ikväll och handla där, förmodar att dom är billigare på sånt. Men det värsta av allt är ingen choklad!!! Livet är bra orättvist :(

När vi kom hem så gick vi till biblioteket för att lämna in en film som var en vecka sen. Tanten i kassan var jättesnäll och tyckte inte att jag skulle betala något, hon såg lite medlidande på mig som försökte hålla koll på ungar till höger och vänster. Sprang in på Lindex en snabbis för att köpa ett par byxor till Wille som så klart inte fanns i hans storlek här heller. När vi går ut därifrån så ser jag till min förskräckelse att Wille har snattat en massa saker. Helt obemärkt har han smygit ner dom i skötväskan. Wille fick ta med dom tillbaka till affären och lämna dom till tjejen i kassan, han skämdes som en hund men jag tror inte att han gör om det!

Nu ska jag fixa middag sen är det barngympa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0