Ett bortglömt barn

Idag var Willes förskola på utflykt till 4H gården i Gränby.
Jag är alltid lite skeptisk till dessa utflykter då det så lätt kan bli lite rörigt med en bunt 3-4 åringar och jag vet ju hur busiga barn i den åldern är.
Och till min stora fasa så glömmer dom ett barn på bussen. Som tur var det inte mitt barn men ändå. Jag blir så upprörd!!! Det är precis det här jag är så rädd för, tänk om det varit min Wille!! Hur hade jag reagerat då och vad kan man förvänta sig av förskolan vad gäller ansvar?? Är det vettigt att dom åker stadsbuss med förskolebarnen eller är det bättre att abonnera en buss. Jag kommer nog inte att vara positiv till flera utflykter efter detta.
Det ska bli spännande att se om förskolan står för det här och går ut med vad som hänt eller om dom tystar ner det??

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men fy fabian, det får bara INTE hända!

Man kan inte glömma ett barn på bussen. Usch, förstår att du inte kommer vara positiv till fler utflykter, skulle inte jag heller vara.



/Sofie

2009-04-27 @ 18:46:10
URL: http://sofiekarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0