Skitdag!!!

Andra dagen med sprängande huvudvärk. Jag har tagit alvedon, ätit ordentligt men ingenting hjälper. Dessutom känner jag mig svullen i både händer och fötter och fogarna värker. Dom som säger att det är underbart att vara gravid, dom ljuger!!

Fick brev från FK i dag som jag skulle fylla i för min sjukskrivning!? Jag har ju redan lämnat in alla papper till min chef, trodde det räckte men tydligen så ska FK betala ut för 3 dagar och resten får jag från jobbet, vilken djungel. Men iaf så såg jag när jag fick brevet att min årsinkomst ligger typ 40 000 för lågt!!!! Nu har jag iaf skickat in papper om inkomstförändring. Tur att jag såg det innan jag ska gå på hp.
Fick även en påminnelse på en räkning som inte dragits från kontot?? Jag har ett autogiro som dras den 25e varje månad och nu hade dom fått meddelande från banken att det inte fanns täckning på kontot, hallå?? Sist jag kollade fick jag också lön den 25e som alla andra. Ringde iaf upp och skällde ut dom och då är det tydligen banken som gjort en miss och inte nog med det, när banken skulle kolla upp det så såg dom ju att det var draget från mitt konto den dagen men det hade inte blivit bokfört??  Roliga människor det finns.

Jaja nu har jag gnällt klart för idag!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0