Shopping

Efter mitt tandläkarbesök tog jag en vända på stan. Finns verkligen inga fina mammakläder, eller jo om man är 45 år så skulle dom passa som handen i handsken. Jag vill inte ha blommiga tunikor eller knälånga kjolar. Det enda som jag kan tänka mig att köpa där är en helt vanlig vit långärmad mammatröja, och sjävklart har inte stl M funnits sen i juni. Bra jobbar H&M!!

Ja jag köpte iaf ett par vanliga mysbyxor från L.O.G.G, en svart hood tröja från killavdelningen (vad gör man när det ser ut som jag stoppat en fotboll under tröjan) , några tshirts och linnen från Divided, Hello Kitty pyjamas (längtar redan till kvällen) och en massa hipsters. Nu klarar jag mig nån månad till!

För övrigt så vägde jag mig igår, wohoo 78.5 kg!!! 4 kg på en vecka, dock måste alla dom kilona sitta på magen för jag kan svära på att mina kläder inte sitter ett dugg tajtare nu än förra veckan!


Nä nu måste jag sova middag en stund innan vilddjuren kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0