Onsdag

Och ledig!
Ska gå till öppnis med barnen idag så dom får leka lite och träffa lite andra barn.

Idag går jag in i vecka 26,  nu känns det som om veckorna går väldigt fort. Våran Wille är född i vecka 37 och bm och läkare har sagt hela tiden att jag förmodligen inte kommer gå längre den här gången heller, det skulle betyda att om 10 veckor ungefär så är den lilla här :) Låter som en evighet kanske men för mig som känner mig noll förberedd och har hundra saker att fixa innan så känns det inte alls långt!

I natt är nog första natten som jag sovit hela natten på länge! Kännermig sjukt pigg nu. Älsklingen gnällde över att han inte hade nå kläder i morse så jag bestämde mig för att städa ur hans garderober nu innan vi går till öppnis!


Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0