Ny dag, nya tag...eller

Vaknade med huvudvärk i morse, mindre trevligt.

Började ju som sagt jobba igår igen efter 2 veckors sjukskrivning, kändes helt ok. Dock lite trött i morse men det är jag ju nästan jämt när jag jobbat kväll dagen innan.

Gick iaf upp med barnen strax efter sju i morse, klädde på dom och satt dom vid frukostbordet. Själv dammsög jag hela 
övervåningen  medans dom åt.  Sen försökte vi borsta tänderna samtidigt alla tre, det slutade med att Wille smetade ner Felicias tröja med tandkräm och hon i sin tur knuffade ner han från pallen. Ner och på med regnkläder och sen gick vi till skolan idag, Felicia gnällde om att hon var trött i benen, latmask! Skönt var det iaf!

Nu har jag dammsugit nedervåningen, plockat i diskmaskinen och kört igång en maskin tvätt. Nu blir det slappa i soffan några timmar.
Ikväll när jag slutar ska jag följa med pappsen till Skavsta och hämta syrran. Kommer nog sova hela vägen ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0